Ett inlägg "utan" bild.

Helgen var en kreativ återhämtning. Jag var i Göteborg och hälsade på fina människor. Helen öppnade dörren till sitt hem och jag steg på.

Fredagen bjöd först på en visit på Borås Tidning där man alltid blir lika väl bemött. Saknar gänget där.

Lördagen bjöd på en utställning på Molinsgatan till stöd för Martin Schibbye och Johan Persson och sen vidare till Fotoskolan Göteborgs examensutställning där min gamla klasskompis Jacob Allestad numera går. Han har bara praktiken kvar och ska snart ut i stora världen och vara allmänt bra.
Jacob har förövrigt en blogg som han är dålig på att uppdatera: http://awai.bloggo.nu/

Söndagen bjöd på examensutställningen igen (oftast behöver jag se bilder en gång till efter vernissage då det oftast är lite rörigt..), Hasselblad (Walid Raad) och sen Frida Kahlo-utställningen.

Helgen var lugn men ändå fylld av bilder, tråkigt nog hann jag inte besöka Abecita i Borås. Men dit kommer jag antagligen åka så snart jag får chansen.

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar