En sån där konstig vecka..


Jag jobbar vanliga tider den här veckan. Eller jag gjorde. Igår var jag på utbildning om vårt nya redaktionella system Newspilot till klockan 16. Sen åkte jag till ikea i huvudstaden, shoppade loss, åkte hem och sen åkte jag och tränade.

Idag fick jag jobba kväll för en av mina kollegor skulle sända live hela kvällen, så då hann jag skruva ikea-möbler, träna, städa, laga mat och glo på tv en timme innan jobbet vid 13.30.  Jag är lite på högvarv.
Är det såhär småbarnsföräldrar har det, fast PLUS barn? Helt jävla "insane".

Nu börjar jag däremot bli lite trött och längtar tillbaka till i tisdagseftermiddag då jag och min kollega Josefin var på en gård utanför Björnlunda och lärde oss saker om får och lamm. Det var fint.

Hoppas ni har det bra därute i etern!
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar