Måndag, kameraväska, tröttma.



Det är måndag och jag är riktigt trött. Så trött att jag somnade på lunchen i den fantastiska blå soffan här på Gnestaredaktionen. Drömde något om newspilot.

Har senaste timmen suttit och försökt hitta den ultimata kameraväskan. Svårare än vad man tror. Antingen är det tusen remmar, eller så fattas det datorfack, eller så är datorfacket för litet, eller så får det inte plats med tillräckligt många objektiv eller.... Ja, ni hör/läser ju. Ett meck för en kräsen människa. Eller så är det faktiskt så att det finns för få väskor som fyller just mina behov.

och på tal om teknikkåthet så fick jag min mobiltelefon förra veckan. En htc. den fungerar prima.

... och jag som aldrig skulle bli teknikgalen. Vad var det som hände?

/Sandra (som hade fyra kilo grus i ögonen imorse)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar