Vilket väder!



Man glömmer snabbt bort att man är trött när solen kikar fram och man är ute och jobbar. Solen har skinit hela dagen och jag var ute i förmiddags och fotade kajak och i eftermiddags och plåtade fotboll.

Numera har jag antagit en lite mer.. röd nyans. Solskyddet låg ju givetvis hemma och jag känner just nu hur det hettar i ansiktet och på armarna. Nybörjarmisstag. Varje år, samma sak.

Man får vara glad över att man får vara ute och att det verkar ha blivit en del bra bilder. Bäst för mig.
Imorgon ska jag tydligen till Södertälje och göra ett jobb. Se där. Ännu en utflyktstisdag.

Förövrigt fick jag skriva autografer när jag var ute på ett jobb idag. Jag dog lite inombords och tyckte det var genant. Jag är ju bara en vanlig knegare vafan.

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar