Lördagsförmiddag.













 I lördags åkte jag hemifrån ungefär 06.20. Slutade 22.00 i fredags men kände att det var något jag behövde göra. Ett jaktreportage närmare bestämt. Egentligen var det planerat till söndagen men så dök något annat upp och vi fick avboka det.

Men ni vet, drivkraften, den där glöden. Ibland går den tamejfan inte att släcka. Så då får man göra det ändå, fast man inte "får".

Så fast jag egentligen började kl 09.00 så stod jag och väntade på jaktledaren klockan 07.30 på en bestämd plats. Ut i i skogen. Jag gick med hundförare, det vill säga 1,5 h i blöt och snårig terräng i periodvis hällande regn. Vara med i verkligheten, där bilderna tas.

och fast det inte skulle få plats i måndagstidningen så är det där idag....
hur det gick till kan man ju fundera på..

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar