Fredageftermiddag.


Det är eftermiddag och jag är trött. I förmiddags var jag och en reporter på ett väldigt känslomässigt jobb som nog kommer bli jättebra. Bilderna känns än så länge väldigt bra och jag tror det kommer bli riktigt bra. Även om det dröjer några veckor till publicering.
Har redan diskuterat några bilder med nattchefen aka min fina vän Stina som såg en bild som jag totalmissat. Ibland bara tokmissar jag bra bilder, det gör nog alla ibland. Man är fokuserad på annat så man missar godbitar. Nu när jag har tittat på den lite så bara växer den för varje gång.
Jag missade nästan en bra bild i urvalsprocessen. Jag tog den och sen missade jag den - nästan.
Tackar Stina för det.

I helgen får vi se vad det blir för fotomässigt, något kanske jag kan bjuda på...

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar