Med våren kommer allt.


Nu är det faktiskt vår, det får man ändå lov att säga. Det är redigt aprilväder ute och ena stunden är det ruggigt och nästa stund underbart. Vädret ser ut att fortsätta vara så enligt väderprognoserna.
Lite som livet.

Det har varit lite dåligt med bloggande från mitt håll de senaste dagarna. Jag har varit upptagen med annat, jobbat i ett relativt intensivt tempo och på de lediga stunderna har jag ägnat mig åt annat. Med annat menar jag hästköpande. Idag tog jag den första turen på min alldeles egna häst. Det kändes overkligt.

Men, jag ska försöka få upp suget för bloggen igen och har fått in lite önskemål om vad jag kan skriva om. Det är bra och jag jobbar helgen så jag ska försöka uppdatera ordentligt.

Trevlig helg!

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar