Tystnad.

(Bilder från Instagram)

Jag har inte bloggat varje dag nu som jag brukar, jag har varit sjuk, tänkt mycket och varit sådär trött som man är när småbarnsbakterier tar sig in i ens arma kropp. Har ni varit mycket sjuka?

Nu är jag iallafall på jobbet och ja, jag är egentligen lite sjuk. Har väl fått höra tre gånger att jag ser blek ut. Fast det har nog snarare med bristen av sol att göra..

Fotoläget idag: lugnt på förmiddagen, ska ut på ett jobb nu 11.30. Sen blir det bebisfotografering efter lunch och ett porträtt.

Till porträttet har jag en idé så jag har klippt och klistrat och provat lite nu på morgonen för att se om idéen funkar. Ni kommer säkert få se resultatet sen, dock vet jag inte riktigt när porträttet ska gå i tidningen. Går det i helgen får ni se det snarast möjligt.

Det är bra att vara lite sjuk, att liksom vara borta en stund, för då ser man saker lite på annat sätt. Det är ju som semester. När man får en paus kan man ta sig an "problem" med nya ögon och lösa saker på annat sätt.

Nu går jag dock ALL-IN för att bli frisk!

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar