En ledig dags reflektioner.


Från att ha varit någon form av übermänniska och bloggat flera gånger om dagen har jag de senaste veckorna varit som en ballong som luften gått ur.

Den här veckan har varit rätt späckad, främst nu på helgen. Sammantaget utöver vanliga fotojobb har jag gjort 8 videos. Det blir ett rätt högt tempo då. Jag har precis börjat tycka det är rätt skoj med video.
Ärligt talat har jag mest tyckt det är lite jobbigt att göra video men nu har det börjat bli lite roligt och jag försöker jobba mer med det. Då har det ändå ingått i mina arbetsuppgifter rätt länge..
- Det tråkiga är dock att stillbilderna lätt blir lidande. Det är himla tråkigt att det blir så. Men det är en diskussion man får ta från jobb till jobb, vad ska man egentligen satsa på?

Igår var det folkomröstning i Trosa. Jag och en reporter var där och besökta vallokaler och var med när de räknade röster. Det var tempo men inte så man stressade ihjäl sig, annat blir det nog till valet nästa år....

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar